do i care?

hahahahahaa (gelak sial siket) kau delete aku eyh sial ? hari tu dia . and dia . now it's my turn . jyeaaah . kau igt slama ni kau dah perfuck abis ke?? if kau ckp yes . kau salah sial . haha kau siket tk nmpak perfuck . apatah lagi matured? dengan post2 kat fb kau yang agak mcm SSCCUUKer , haha sikt aku tak heran lah weh if hilang kawan yang bajethotsetufmacamkauniyh dah lah bajet anak org kaya . tp sebaliknya? hahahahahahaahahahahah give a fuck!


dari atas sampai bawah kau nampak seperti GADIS KAMPUNG YANG BARU KENAL DUNIA<-- yeahh ! sesuai gila . ala stakat duduk kt kawasan perumahan keling tuh takpayh nk snoob lahweh . nk standard sana sini . hehhhh p lah mabuk . fyi : aku dah block kau tau . senang siket lepas ni tk payah dah nk cari aku . haha suka kot . mmg selama ni aku tunggu kau delte aku dari friends list kau pun . thanks :)

No comments:

Post a Comment