EXAM -.-


aku sedar siapa diri aku . HAHA weyhhh kenapa soalan exam tadi senang sangat ? lain kali bg lah susah2 sikit mcm standard STPM ka ? haha waterrpark lah weh . soalan gila babeng punya susah . puncanya sb aku tak baca bku . yaa blaa blaa blaa . aku taw aku salah . so shadap! -.- frust taw dak frust ? hem . tadi boleh lagi aku goyang kaki smbil menikmati udara yang nyaman lagi bahagia . uhhh damn! haha :)) as usual lah . exam dgn student ibarat mcm bantai bucuk dahh weyy . herrr and td seperti biasa jugak lah . tiruu meniruuu . haha tp aku TAK .aku baik kot . org ja tiru aku . haha dusta belaka .

well~ tadi paper agama and BI . :'( bi tuu bleh lah lagi. but agama . hehehe . sorry .eden tak bpa nk proo proo bab2 nih . copy and paste ja byk tao ! dah lah aku lambat msok kls 5min td . akibat kelekaan study paper math . haha kalod jugak lah tadi mcm bewak tak cukup jari . heee hee .

ESOK PAPER MATH ! and and and I LOIKE IT taoo ! haha mintak-2 bole buat lah hee wish me luck my gucci <3 ngee

No comments:

Post a Comment