awak macam babiss

yah ! hari tu ber-yaya sangat meludah sana sini . now , nak jilat balik ? eeee jgn laweh . aku geli faham? kau tak percaya ? tepuk dahi tanya hati la machaa , haiiya . bak kata Hananyotlee
kahak kau kau jilat ah sendiri *lebih kurang mcm tu la ayat dia* haha ayat keramat tuu weyh haha .

so , entry ni tkda kena mngena yang hidup mahupun yang pengsan . atau apa2 saja yang terlintas dlm urat saraf otak kau . once aku cakap aku benci ituu anjing . aku benci oke? jangan nak suruh aku suka atau erti kata lain berbaik semula dengan ituuu anjing ! *sorry ayat aku mmg melampau*

ttba aku tingat something . sejak kita gaduh kan, tadak lagi kot badi2 yang buat org jijik tgk aku . haha siyes lah . baru aku sedar yang KAU SEMEMANGNYA MALANG . lantak macik kau la nak nages kea nak dendam kea apa kea . Ada aku kesah??


-cz-

No comments:

Post a Comment