kau syphilis

tengok tittle pun dah rasa jijik ken? hah ! mcm tu lha aku rasa skrg ni oky ? kenapa kau 'Purakpurak' suci depan aku sia ? kalau dah penipu tu . why nk selindung diri 'behind-of-colorful-curtains' . ceh ayat*nak mantap selalu jea pmpn ni kn?

HA-HA  , so . tolong jauh kan taik kau yang dah lama tak basuh tu dari aku ok? dah naik kering whoi . sumpah aku jijik -.- . be yourself lah . jgn nk hipokrit sangat. benda dah takda kat dunia ini . kenapa kau perlu cakap benda tu masih ADA? what the hell lah u babeng ! please mind ur words , biatch !

bersyukur lah dengan apa yang kau ada sekarang . tak suma orang dapat nikmat yang sama . suma orang ada stance masingmasing .suma orang tak perfect .  setiap langkah kaki kau pijak kat bumi ni , belum tentu kau dapat sucker kan hidup someone tu .

sekali lagi . suma orang TAK PERFECT(!) ada yang lebih baik dari kau , dan ada yang lebih teruk dari kau . faham maksud aku kan ?  masingmasing diberi akal&fikiran so pandaipandai lah fikir yang mana baik yang mana buruk . aku malas dah nak cakap dah . sekarang aku nak mati untuk 1jam . lepastu , aku hidup balik .
bye :)

-cz-

what the HELL(!)

No comments:

Post a Comment